poniedziałek, 11 stycznia 2016

Ukryte dziecko #0- Przedstawienie rodzinki

Hej witajcie. Nową serią notatek będzie Ukryte dziecko challenge!

i jedna zmiana u mnie w zasadach matka może zajmować się dzieckiem podczas pobytu ojca w domu.

Pora was przedstawić:

Stacy anthony, matka, wybitna malarka, kreatywna, infaltywna i schludna

Jej ubranka:

codzienne 


oficjalne

sportowy
piżamka

imprezowy

i kąpielowe

I to na tyle z ubrać Stacy
Chace mąż Stacy, wybitny wędkarz, aktywny uwielbia naturę oraz dobry

ubrania:

codzienny 
oficjalny

sportowy

piżamka

imprezowy

kąpielowy

Następna simka:
Tiffany fenomen artystyczny a jej cechą jest: wrażliwa 


codzienne

oficjalny

sportowy

piżamka

imprezowy

kąpielowy 


Jest też Riley jest niemowlakiem, i nie zrobiłam jej fotki -_-.

Domek jest z gry, lecz z dwoma dobudowanymi pokojami i piwnicą
z góry 
jadalnia i kuchnia

salon

biuro, a to wszystko w jednym pomieszczeniu 

łazienka

sypialnia


pokoik Tiffany


pokoik Riley

piwnica= garderoba+ biuro Stacy

Z góry przepraszam za simów chodzących po domku, i nie doróbkach w poście
Fabuła pojawi się w następnym poście ;)

3 komentarze:

  1. Nie wiem czemu twój blog znikł mi obserwowanych :( Mam sporo do nadrobienia! :D Urocza rodzinka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu twój blog znikł mi obserwowanych :( Mam sporo do nadrobienia! :D Urocza rodzinka ^^

    OdpowiedzUsuń