wtorek, 26 stycznia 2016

Tag ;)

Hej, otrzymałam nominację od Celary z bloga Simy Oczami Siomaniaczki za co serdecznie dziękuję.
A więc tak wygląda tag:

Od kiedy grasz w simsy?
ok. 3/4 lata
W jakie części Simsów  w Simsy?
 grałaś? Ile?
Grałam w Ts2 Ts3 i Ts4. Ts2 z nie całe pół roku bo były już ts3. W ts3 pogrywałam ponad 2 lata. I w ten sposób znalazłam się przy simsach 4, w które gram około rok.
Którą część wolisz?
Wolę 4, lecz ciągnie mnie do pozostałych części (ts2 nie posiadam,więc jeśli ktoś wie jak zdobyć za free to niech napisze)
Opisz swój wygląd.
włosy- ciemny blond
oczy- niemożliwe do określenia(bardziej wchodzące w niebiesko- zielony ale brąz da się dostrzec)
przy kości, jak na swój wiek wysoka(tak mi się wydaje)
Czy blogowanie to twoja pasja? Czy prowadzenie bloga traktujesz jako przymus?
Pasja.
Jak zaczęłaś blogować?
Czytałam jeden blog(simsy według mnie), i tak mnie naszło żeby zrobić bloga z challenge (z ts4), i nawet miałam rodzinkę już ale nie byłam pewna czy tego chcę, rozgrywka się rozwinęła do tego stopnia że nie dało się z niej blogować, założyłam nową i tak się tu znalazłam.
Czy wolałabyś aby twój blog był sławniejszy?
Oczywiście że chciała bym by blog może kiedyś osiągnął tysiąc wyświetleń, ale wolę mieć parę stale obserwujących niż tysiąc nie wchodzących.
Czytasz jakieś blogi? Czy tylko blogujesz?
I to i to.
Jaki był twój pierwszy blog?
Z Violetty i z msp
Czy twój pierwszy blog miał czytelników?
trudno stwierdzić

I tak to na tyle nominuję wszystkich, którym się nudzi.
Dzięki z nominację po raz kolejny, i za przeczytanie.

2 komentarze:

  1. Cieszę się że zrobiłaś TAG.
    Też mam bloga o MSP!
    Jeśli chodzi o stałych czytelników, to msz mnie!

    OdpowiedzUsuń