sobota, 30 stycznia 2016

Megi #4- Zaręczyny

W tym poście wybierzemy się na randkę a tam...


Stefan po metamorfozie

Z samego rana randka
amory Meghan

całus( ale ma minę)

 O i tak to powinno wyglądać

lodyyy!

miętowe z orzechami

jedzą razem

pożegnalny całus

dom= ogródek

ponieważ Megi czuła się zaniepokojona gdzie jest Stefan, kazałam jej gotować

i sprzątać

o świcie telefon do Stefana, mina w stylu: halo coś mi przerywa


nowy kącik ogrodniczy (tak w tym poście pomieszały mi się zdjęcia więc jest tak jak jest)

selfie

ale fajny krasnal XD

randka tym razem z jego inicjatywy

-Zostaniesz moją dziewczyną
- A śmiałbyś wątpić

selfie naszej pary

flirty gdzie najlepsze przy toalecie

oczywiście cukiernia pobrana z galerii

patrzymy w chmury 

ohh to taki romantyczne

a przy kolacji  zapytaliśmy czy się wprowadzi, zgodził się!

Następnie Megi malowała, a Stefcio rzeźbił

napiszcie co sądzicie o jego wyglądzie

Megi namalowała Stefana

W parku

a wieczorem randka

a pani przewraca śmietnik, więc klimat jest taki sobie

buzi, buzi

bezdomna się przysiadła

więc przesialiśmy się

selfie

wypatrujemy gwiazdy

i tu miał się zaręczyć ale śmierdzi więc tak...

Parę dni później...

- Pójdziesz ze mną na randkę- powiedział Stefan
- Z chęcią!

Wybrali się na krótki rejs statkiem

buzi, buzi #2

buzi, buzi #3

słodkie spojrzenie

Megi ma łaskotki XD

-Za chwilę wrócę

do toalety

z toalety

Gdy dopłynęli do brzegu, Stefan zaprosił Megi w takie romantyczne miejsce

-Wyjdziesz za mnie?

-jak bym mogła inaczej!

-oh jaki mam piękny pierścionek

Słodko! *.*

buzi, buzi #4

bezdomna pani #3

zrobiłam im sesje, a tu z niej wracają

Dzięki za przeczytanie tego tasiemca, i przepraszam za brak dwóch postów. Piszcie czy podoba wam się nowa nazwa bloga.
Statek: bar on sea water domenik_torette
A teraz parę zdjęć z sesji:



5 komentarzy:

  1. Wszystko ok. Tylko dlaczego Stefan ma pomalowane usta:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem może to dziwne lecz denerwuje mnie kolor ust u simów i simek bo jest o zrobiony mało realistycznie XD.

      Usuń
  2. Wszystko jest super!
    Ale jedno pytanko, jak robi się taki obrazek jak na szczycie posta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie na szczycie posta zrobione jest w gimpie.

      Usuń
    2. A jak je zrobić, to jest długa historia.

      Usuń